tazecikanaaa Özelden direkt randevu alabiliyorsun bende aldım immünolojiden. Umarım doğru bölüm tercihi yapmışımdır. Sizede çok geçmiş olsun peki sizdeki belirtiler neydi? Benim oğlumda 3 aydır kulak arkasında, ayak serçe parmağı arasında kuruluk, kabuklanma, kızarıklık var ve geçmiyor. Kafasında da pul pul kuruluk var sürekli kaşıyor hatta kanatıyor kaşımaktan doktoru egzamanın bir türü olduğunu söyledi kortizonlu krem verdi ama ben kullanmadım daha detaylı baktırmak istiyorum 🥺