nisanbhr Merhabalar, kızım 6 ay 22 günlük. Gün içerisinde oynarken falan 2-3 kez gözleri dalıyor ellerimi hareket ettiriyorum hiç kıpırdama olmuyor sonra sıçrıyor gibi oluyor. Bu durumu yaşayan var mı normal mi?
Retzja Uykusuzluk ya da aşırı uyarılma gibi faktörler tetikleyebiliyor böyle durumları. Kasılma, morarma vesaire var mı?
songulayay nisanbhr merhaba benim kızımda da vardı. Nuroloji doktoruna sordum daldığında seslen veya dikkatini dağıtacak birşey yap tepki verirse normal dedi. Bizler gibi gözü dalabilir sen tepsisine bak. Seslen veya elini yüzüne götür.
nisanbhr iremm58 götürmedim ama araştırdığım kadarıyla olabilecek bir durum. 9. Ay kontrolünde doktorumuza sormayı düşünüyorum yine de. Sizinki nasıl oluyor peki kaç aylık
iremm58 nisanbhr bende video çekemedim çok kısa oluyor hareket ettiğimde seslendigimde tepkisi vardı ama bugün uzun sürdü 6 7 sn kadar ve tepki vermedi baya dürttüm ondan sonra tepki verdi biraz önce götürdüm çocuk doktoruna nöbet olduğunu sanmıyorum ama nörolojiye bir götür dedi randevu aldım bende haftaya götürecegim
yoyom nisanbhr internette bir doktorun paylaşımında nöbet olabileceğiyle ilgili bi video görmüştüm. Olduğunda videosunu çekip doktora gösterebilirsiniz.
nisanbhr yoyom çok kısa oluyor hareket ettiğimde geri normale dönüyor. Nöbetlik bir durum olduğunu sanmıyorum ama deneyeceğim teşekkür ederim
iremm58 nisanbhr yazarım tabiki bende aslında öyle düşünüyorum düşünmeme sebeb olan şey alttan 2 diş çıkardık düzenli olan uykularımız gitti yarımyamalak uyuyor ve fark ettiğim kadarıyla uykusu geldiğinde ve uykudan uyandıktan sonra yapıyor
iremm58 nisanbhr merhaba yazmayı unuttum size ben götürdüm çocuk doktoru nöbet gibi değil ama nöroloji görsün dedi oraya da götürdüm bir kaç soru sordu muane etti herşey iyi ama egg ve emar istedi yaptırmak istemedim bende takip edeceğim durum bu bızde