7 aylık bebek , 8 gündür kabız duphalac 2.5 ml içiriyoruz, gliserin fitil koyduğumuz gibi çıkıyor bekletmemize rağmen içeride erimiyor beze çıkıyor direkt
Sadece kakayı yaparken değil temizlerken de çok fazla ağlıyor pişik mi çatlak mı bilmiyorum
Popoya hamazinc sürüyorum her seferinde ama başka ne yapabilirim