Hanımlar kızımın dördüncü ayini tamamlamasına on gün var. Bugün doktor kontrolümüz vardı kilosu 5700. On günde 200 gram almış, ben beslenmeli dolduğu için uyudukça besliyorum yani ortalama1,5-2 saatte bir gibi
Bu aydaki bebek için çok sık dedi 3 saate çıkart dedi. O zaman uyanık da içer belki dedi yani çok fazla içmiyorken ( genelde 60 cc) nasıl bekleteceğim bu aralığı nasıl oluşturacağım
Not: bu kilo alımı meselesiartık beni çok yordu