Bebeğim 9 günlük sürekli genzine süt kaçıyor artık emzirmeye korkar oldum her seferinde ön sütü biraz sağıp veriyorum silikon uç takıyorum azaltsın tazyiği diye bu sefer doymuyor gibi geliyor sürekli aranıyor çünkü ama kaka çiş yapıyor 6 7 bez de 4 ü kakalı oluyor sarılığı da yok şükür ön sütü de vereceğim artık arka sütü emdikten sonra ama direk tazyik için ne yapabilirim