Merhaba canım anneler, oğlum 13 aylık 2 aydır yer yatağında yatıyor artık yatak alıp odasını yapmak istiyorum. Büyük ihtimalle montessori yatak alacağım ama alttan yavrulu mu alsam yere sıfır olanını mı alsam kararsızım bu konuda fikir istiyorum sizden😊 Bir de hala saat başı uyanıyoruz bazen bende yer yatağı yapıyorum bazen de yatak odasında yatıyorum git gel yapıyorum acaba yavrulu alsam bende orada yatsam mı? Yavrulu yataklarda biraz yüksek oğlum inip çıkamaz (yürümüyor)şu an ama büyüyecek sonuçta biraz idare edip alışır mı yoksa riske atmayıp yere sıfır olandan alıp kendi mi insin çıksın? Çok kararsızım tecrübeli anneler bana fikir verirseniz çok sevinirim😊