Kızıma haftasınu beslenme kutusu aldık çok istediği için onunla da bugün okula götürdüm ama okulda öğle ve ikindi yemeği veriliyor. Bende öğretmene haberi olsun diye söyledim işte getiriliyor mu bilmiyorum ama heves etti dedim söyledim. Böyle söylemek iyi mi yoksa söylememek mi iyi. Ben çok takıntılı birine benzemeye başladım