Birkac gündür strestli seyler yasıyorum eşim tayin oldu .2 cocukla idare edicem bir süre.ama dünden beri afadersiniz ne ysem büyük abdestim gelıyor yapıyorum stresten sanırım .nasıl karın agrısıyla ama onceden de bole oluyordum kolonoskopi oldum temız cıkmıstı.sonra doktor ibs dedi.oanik atagımda var napıcagımı sasırdım