Deren_Hatun Arkadaşlar merhaba Kızım 2 aylıkken verem aşısı oldu ve en ufak bi iz bile yoktu. Şuan 5 buçuk aylık ve fotoğraftaki gibi oldu yarın doktora götüreceğiz ama acil bi durum var mı sizinde başınıza geldi mi?
[silindi] Deren_Hatun fotoğraf yok ama eğer kızarma akıntı vs varsa normal 4-5 ayda kabuklanıp dökülüyor iz kalıyor.
FundaAlparslan Deren_Hatun kuzum bizimki de aynı oldu kontrole gidince sordum doktoru aşının iyi tuttuğunu hatta bunun akma kanama yapabileceğini söyledi iyi birşey dedi zamanla geçer dedi 🥰
Meva_04 Deren_Hatun normal ama benim kızımda da oldu geçiyor sonra üstü giydirir Ken banyo yaptırırken dikkat edincunku onun izi kalacak kendi kendine geçiyor benim kızım ki geçti ama hala kırmızı öyle duruyor
Oglunasikbiranne08 [silindi] ya birsey soracagim bizde hic boyle olmadi . asi tutmadi mi acaba :( 7 ayligiz
Mltmrzgr Normal aşı tutmuş ama yinede götürün içiniz rahatlasın asla koparmaya çalışmayın ucunu ellemeyin demişti ebemiz bizimde buna benzerdi
Deren_Hatun Mltmrzgr çok teşekkür ediyorum götüreceğiz ama acil bi durum varsa yarını beklemeyim demistim
ikibebeklibirannee Deren_Hatun Bazılarında olmaz bazılarında olur. O patlayabilir, akabilir, tekrar kabuk tutup iz bırkakabilir. Normal şuan kolundikkat edin siz koparmayın😌
Deren_Hatun ikibebeklibirannee teşekkürler. Doktorumuz fudin h antibiyotik krem sürebilirsiniz dedi. Kullanmali miyim
Deren_Hatun FundaAlparslan teşekkür ederimm Doktorumuz fudin h antibiyotik krem sürebilirsiniz dedi. Kullanmali miyim ?