Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük bir süredir ara ara yapıyordu ama az önce çok uykusu var uyutacağım gunduzlerı omzumuzda zıplaya zıplaya uyuyor karnı da tok eminim yeni emmişti boynumu, yanağımı ya da omzumu emmeye çalışıyor. Emzik de vermedim hiç birkaç defa denedim öğürüp atıyor. Yıne denedim emzik biraz durdu öğürdü ve tükürdü emziği. İzin vermediğim için de ağlıyor tabi uykusu da olduğu için de ikisi birleşiyor. Sürekli ellerini emiyor ama diş kaşıyıcı biz tutarsak kaşıyor. Bir de bizim ellerimizi de emmeye çalışıyor hatta iki gün önce kız kardeşim onu uyuturken omzunu emdi ve morarttı. Bu durumu yaşayan var mı normal mı ya da bir öneriniz var mı ?