merhaba hanımlar bebeğim 2 ay 18 günlük oldu uyku işinde sıkıntılarımız var uykuya geç dalıyor akşam 11-12 gibi gece uykusuna geçebiliyor rutinlerimiz var sehirdısına veya anneme gittiğimizde aksadı tabi ama alışsın istiyordum ne kadar erkene çekersem o kadar zorlanıyor geçmedeki de aç olsa da uyumak istiyor meme tutmuyor bir iki kere de sağıp biberonla denemek istedim onu da tutmadı en erken 10 buçukta uyumuşluğu var sabah da geç kalkıyor 9 gibi daha erken kaldırmak istediğimde çok ağlıyor gündüz uykusuna dikkat ediyorum ama istediği zaman uyumak istiyor ne yapacağım bilmiyorum bu saatlerde uyuması onun gelişimine zarar verir mi bilmiyorum resmen uyusun diye boğuşuyoruz o da yoruluyor üzülüyorum gece uykuya geçince çok güzel uyuyor 4 saatte bir emmek için uyanıyor