Kızlar cumartesi günü inşallah yoğurtla başlıyoruz. İlk oğlumda inek sütü ile mayaladım hep ama onun o kadar da sağlıklı olmadıgnı öğrendim yani çok tercih edilmiyor. Sizler ilk yoğurtlarınızı hangi sütle mayaladınız? BİM’in altın sütünü tercih eden oldu mu ? Tecrübelerinize ihtiyacım var 🥰