Moms44 ben de reflü var normalde hamilelikten önce aşırı yersem karnım şişiyordu ve midem ağrıyordu hamilelikte de çok boğazım yandı geniz yanması oldu gaviscon içiyordum o işe yarıyordu ve sade soda falan içiyordum çok böyle soğanlı ya da biberli falan şeyleri yemiyordum yani reflü olan birisinin ne yemesi gerektiğini biliyorsundur mesela bebeğim de böyle art arda yutkunma hareketi yapmaya başladı bu yaz ondan dolayı ona da lan sor verdi gaviscon falan da içsin dedi ve mesela nasıl desem çilek vermeyi azalttım kurutulmuş çilek vermeyi azalttım azaldı yani o yüzden yediklerine dikkat et nötr gıdalar ye mesela