Kızlar çok acil desteğinize ihtiyacım var,bebeğim 11 aylık, 11 kg, doğduğundan itibaren anne sütüyle besleniyor, İlk aylar kilosu hep önden gitti zaten. Altıncı ayından beri ek gıda için savaşıyoruz resmen, denemedigim yöntem denemedigim yol kalmadı, asla ek gıda kabul etmiyor, öğürme yok, ağzını kapatıyor, kilitliyor hatta, sevdiği hiçbir şey yok, bir şeyi ağzına zorla sokarsam onu bir şekilde yutuyor, sadece anne sütü emdiği için ben de artık bitmiş durumdayım, zaten artık sütüm yetmiyor bu yüzdengeceleri en az dört defa uyanıyor emip öyle uyuyor, bir ay sonra bir yaşında olacak, bu durum artık çok zor olmaya başladı, doktor da çare bulamadı, bir ergoterapist ile görüşün dedi, bu kadar küçük bir bebekte bu yöntem işe yarar mı? Daha önce giden ya da bunu duyan biri var mı? Çok zor durumdayım artık😢 bebeği böyle olup düzelen varsa nasıl düzeldi lütfen yazın