Kızım 20 aylık ilk dişini 1 yaşında çıkardı ön iki alt ve üst dişini çıkardı başka da yok 😂 bu normal mı kızlar en son doktorla görüştüğümde normal demişti ama neredeyse 2 yaşında girecek sadece ön dişler var acaba belli bir vitamin eksikliği olabilir mi ?