kbrgmss Ben brokoli, kuru fasulye, kola vs her seyi yedim ictim kizim kucukken. Yediklerimle kizimin gazi arasinda hicbir iliski kuramadim. Hic dikkat etmememe ragmen, sadece birkac hafta hafif bir gaz sikintisi olmustu. Zaten 3 aylikken de tamamen bitti gaz sikintisi. 3 aylikken gazini cikarmayi biraktim. Bu arada damla falan da kullanmadik. Cunku doktor, damlalarin pek de ise yaramadigini soylemisti. Sadece 1 ay icin barsak duzenleyici vermisti.