Kızlar bebeğim 95 günlük ve son beş gündür yani üçüncü aya geçtiğimiz andan itibaren sürekli kusuyor. beslenmeden sonra kusuyor, normal dururken kusuyor. emzirirdikten sonra dik tutuyorum yine kusuyor, reflü yatağına koyuyorum yine kusuyor. ne yapsam bilemedim normal mi geçiş döneminde olabilir yazmışlar ama bilemedim. memede aşırı hareketli hem emmek istiyor hem memeyi itiyor bu ara.
Gece uykudan uyanınca emzirince memede uyuyakalıyor bi o zaman kusmuyor onun dışında her öğünde kusuyor var mı önerisi tavsiyesi olan? Atak döneminden dolayı olabilir mi?
Randevu aldım cuma gününe çocuk hastalıklarından ama yine de size bi sormak istedim.