zehross00 Bir çocuğum var çok şükür ona da 6 ay gibi bir zamanda zar zor hamile kaldım bu sefer de 4 ay oldu kısa bir zaman gibi ama beni çok yıpratıyor bu süreç, ikinci çocuğum da olsun başka çocuk istemiyorum zaten ama sanki hiç olmayacakmış gibi geliyor😔
Ogulluana zehross00 hayırlısını iste her zaman hayırlı zaman da hayırlı ise olsun de akışına bırak. Stres olma o olacak diye bekleme o da çok etkiliyor rahat ol. 4 ay az bir süre olmadı demek için.
linosko1 zehross00 3 yıl olmadı benim en sonunda tüp bebekle bir kızım var oldu. Şimdi 2 yaşında, bana da ikinci kendiliğinden olur diyenler oldu genelde oluyor çünkü. Ama sonuç olmadı inşallah olur diyelim nasip
zehross00 Ogulluana Evet hayırlısı tabii ama elimde olmadan etkileniyorum işte. İstediğim için hemen olsun istiyorum o da olmuyor
Retzja 6 ay da normal 4 ayda. İkisi de az zamanlar. İlişkiye girerken hamile kalmalıyım düşüncesiyle girme, akışına bırak. Stres en önemli faktör. Hayırlısıyla gelsin 🙏🏻