Herkese merhaba kızım 3 buçuk yaşında bu sene kreşe gidiyor kreşte kahvaltı öğle yemeği kendisi yiyor çok zorlandıklarında öğretmenleri desteklediklerini söyledi ama evde hep ekranla yemeğe alışmıştı evde olunca sen yedir ben yemek istemiyorum diyor ve maalesef ekranla yiyor. Bunu nasıl aşacağım hiç bilmiyorum ilk başlarda gelişimi geri kalmasın diye ekranla yemeğe başladı kesemedik. Böyle bir durum yaşayan önerisi olan var mıdır ?