Poyrazbayb Merhaba, annem yaklaşık 4 sene önce meme kanseri tedavisi gördü ve şuan kontrol altında. bende 27 yaşındayım bir oğlum var kontrol amaçlı tarama yaptırmak istiyorum genel cerrahiye sıra aldım kontrolleri yaptırırlar mı bilgisi olan var mı
gizememre Poyrazbayb ultrason isterler annenizde olduğu için riskli grup sayılıyorsunuz yaparlar yani
[silindi] Poyrazbayb selamlar ilk etapta ultrason takibi ve kendiniz periyodik elle muayene yaparsanız kontrol altında olursunuz. Daha kesin sonuç için genetik tarama testi yaptırabilirsiniz bunun için yüzlerce firmanın testleri var. Özel hastaneler bu konuda daha çok yardımcı olabilir
Poyrazbayb gizememre çok teşekkürler boşuna sıra alıp başkasının hakkına girmemek için öncelikle buradan da sormak istedim 🩵
gizememre Poyrazbayb ay yok ne demek muhakkak kontrollerinizi yaptırın ben de 6 ayda bir kontrol oluyorum oradan biliyorum ❤️
ebruyalcin04 40 yaş altına ultrasonla bakıyolar gençlerde meme dokusu fazla olduğu için ultrasonda daha net çıkıyormuş eğer birşey varsa zaten risk grubunda bile olmasanız yılda 1 defa ultrasonla her kadının baktırması lazım bende geçtiğimiz ocakta baktırmıştım çok şükür herşey normaldi Allah kimseyi böyle hastalıklarla sınamasın🤲
Poyrazbayb ebruyalcin04 amin inşallah 🙏 hiç yaptırmadığım için bilememiştim şimdi rahatlıkla gideceğim bende