edaglr Bebeğim bugün 4 aylık oldu karnı sürekli gurul gurul gazı var diyorlar ama gazını çıkartıyor neden olabilir
hangimizsevmedik Sütünüz tazyikli mi geliyor. Bizim de öyle. 6.5 aylık. Emzirme öncesi sağın diyorlar