ozdcngz Kızlar selam bebeğim 6 aylık geceleri çok gazı oluyor gazı gelince uyanıyor iyice atana kadar tamamen rahatlayana kadar da uyumuyor öneriniz var mı ?
jkkllnczfhk ozdcngz bnmkide 2 aylik cok gazı yok ama olunca kizariyor bacaklari.çekiyor karnına masaj yapıyrm.bacaklarını ileri geri yapıyrm ona iyi geliyor bunlar devamında zaten kendisi çıkarıyor
oylesinebiri__ ozdcngz 6 aydan sonra gaz damlasıni bıraktık bağırsakları ek gıdaya alışıyor ondandır bebeğim 16 aylık yine 1 haftadır gaz şurupu kullanıyoruz
gulsimacansu58 Benimki 10 aylık hala çekiyorum gaz dan ben dut suyu içiriyorum karnına saf zeytinyağı sürüyorum
ozdcngz gulsimacansu58 Aa zeytinyağını bende kakasını yapması rahatlaması için sürmüştüm karnına çok kez de bıraktım onu da deneyim ama geceleri oluyor hep
gulsimacansu58 kadercullu hayır içiyor içerken gazı çıkıyor ben aylardır kullanıyorum elim ayağım dut kızım kolik benim çünkü 10 aydır çekiyorum ben
ozdcngz Bizde probiyotik kullanıyorduk bağırsak düzenleyici bırakmıştık ama başlıcam gibi tekrar oylesinebiri__