Gizem-Demir valla geçen hafta çarşamba günü 4 aylık bebeğim için kontrol ve aşıya çağırdılar sağlık ocağından oğlumda 3 yaşında onuda götürdüm eşimle bende kan uyuşmazlığı olduğu için kızım doğduğunda 3 aylıkken kan grubuna baktır demişlerdi doktorlar tamam dedim geçen hafta gidince bütün hemşireler geldi baktı bebeğin parmağından kan çıkması zor gerek var mı hemen acil birşey değil demi dediler çok ağlar boşu boşuna 9 aylıkken kan alcaklar zaten kontrolde ozaman baktır dediler bende 9 aylıkken baktırcam kızımın kan grubunu hiç bilmiyorum ama oğlum 3 yaşında doğum kağıdında 0 yazıyordu emin olmak için birdaha baktırdım 0 + çıktı eşim b+ ben a-