Oğlum doğduğundan beri karnı tokta olsa altı temizde olsa 22 aydır her gece saat bası uyanırdı son 2 haftadırda 3 de uyanıyor 1 saat ağlıyor sonra sakinlesiyor 1 saatte sallıyorum derken 5 i buluyor uyumamız ne yapacağım böyle uyku eğitimi alan yada uykuya gecisi rahatlatan doğal verilen damlalar varmı?