13 aylık oğlum bugün aksama doğru ateşi 37.6 oldu iştahı da yok sabahtan beri tüm gün bir kez mama içti aksam çorba yedi uyumadan biraz meyve püresi.. ağrısı azalsın diye calpol verdim rahatladı oynadı falan ama gece uykusunda 3 kez çok fazla ağlayarak uyandı sanki bir yeri kırılmışçasına zor sakinleştirdik ve tekrar etti bu durum. En son baya bi su içti şimdi uyuyor mama kesinlikle içmiyor. Ateşi de hafif var diş mi başka bir sey mi anlamıyorum lütfen fikir verin