Kızlar son adetimi geçen ay gördüm 11inde. Bu ay 9unda olmam gerekiyordu.14 gün geçti üzerinden hala düşmedim. Küçük oğlum 20 aylık şu an ve yaşını doldurduktan sonra düşmeye başladım adete. Kaç aydır düzenli görüyorum ama bu ay 2 hafta gecikti test yaptım hamile de değilim. Bi ara aşırı uyku hali,ishal ve halsizlik falan vardı bunlar da hamilelik başlangıcı olabilir yazıyordu nette. Bu ay biraz ödem tuttu vücudum ve 2-3 kilo kadar aldım stres kaynaklı. Bunlar da etkiler mi acaba yoksa yeniden bi test daha yapmalı mıyım bu günlerde?