yate yakınınızdaki kargo şubesini arayıp benim sokaktan geçecekseniz kargoyu da alırmısınız tarzında da söyleyebilirsiniz. Ben e ticaret yapıyorum kargo anlaşmalarımız mevcut aras ve hepsijetle çalışıyoruz. Mesela hepsijet hergün öğle saatlerinde uğrar karğo varsa alır. Aras kargo da ben genelde şubeye akşam üstü götürüyorum ama bazen ağır kargolarım olduğunda şubeyi arayıp rica ediyorum bu sokaktan geçecek olan varsa alırmı bizim kargoyu da diye gelip alıyorlar. İsterseniz şube olarak sorun. Ekstra alım ücreti ödemiyorum ben zaten anlaşma üzerinden gönderiyoruz.