Nika yaaa evet birileri olunca iyice zıvanadan çıkıyor tabiri caizse 🤣 asla söz dinlemiyor, duymuyor gibi sanki ve aşırı iatediği olmayınca ağlıyor kendini mahfediyor ona üzülüyorum. Bugün mesela ananesinden döndük yarım saatlik yolu o kadar güzel geldik ki arabayla, arabadan inmemizle birlikte bi oyuncağa bir şeye mi takıldı ne kendimi yerlere atıyor son ses bağrına bağrına krize girdi zor susturdum anca eve girince