cennet2411 Kızlar olduğunuz bölgede doğum fıyatları nasıl özel hastanelere acaba yenıyılda ne kadar zamm gelecek Ocak sonu doğumum var 50000 i bulur dedı doktor
Tubanurrr cennet2411 kız kardeşim temmuz da doğum yapacak Samsun da bir özel hastanede vajinal doğum için 70 bin Ödemiş sezeryan olursa 5 bin daha ödeyecekmiş 75 bin olacakmış prenses doğum dedikleri sanırım epiduralli vajinal doğum isterse de 5 bin daha artıyormuş 80 binmiş fiyatı ve Samsun da Bafra diye bir ilçe de yani gerçekten fiyatlar çok yüksek mis
ariaos cennet2411 eylülde doğum yaptım Maslak Acıbadem 170k idi benim doktorumda, sezeryan oldum. Normal doğum da 160 dı galiba öyle hatırlıyorum
DuruveSu Ben temmuzda doğum yaptım canım sezaryendi 30 bindi , tüpleri de bağlattım 45 civarı ödedik toplamda . 50 bin sadece doğum için pahalı geldi bana ama tabi bulunduğunuz şehir de önemli .
ayseasel1 Ankara koru hastanesinde 1 dr 95 bin dedi, özel kliniği olan bir hoca ortalama 120 130 bin dedi 🫨