Kızlar ilk oğlumda böyle değildi . İkincisi bu tam bı inat keçisi .
Giydirmek zulüm altını değiştirmek bahsetmiyorum bile . Ya ona kalsa çıplak dolaşacak . Bı bebe ayakabiyi giymemek için diretirmi ? Ben anlamıyorum bı haftadır gündüz uykusunda kalmadı yani sabah 8 akşam 9.30 nasıl full mesai yapar bı bebe ben anlamadım . İlk ogluk ikiuyku yapardı ama bu çığlık çığlığa uyutamiyorum gündüz . Bugün zorladım ağlamaktan kusturdu kendini . Yani ne olduki buna anlamıyorum