ayseglisik Spirali taktırali 1 sene olacak hep lekelenme olurdu bittikten 1 hafta sonra ama bu sefer biraz fazla oldu neden böyle oldu korktum
DuruveSu ayseglisik bazen oluyordu bende de öyle canım iki kez taktırdım birinde kaydı ikincisinde hamile olduğumu öğrendim . Kontrollerini aksatma derim inşallah koruyordur seni
Smr29 ayseglisik bende doğumdan sonra taktım lekelenme oluyordu sonra doğum sonrası adetleri görmeye başlayıncada artk bayağı kanamam oluyor spralden dolayı çok geliyor
ayseglisik DuruveSu inşallah ya adetten sonra ilişki oldu da bu olay bugün oldu ilişki olmadı bugünde olmaz inşallah hamilelik