Kızlar normalde 5 6 gün sürerdi sezaryen doğum yaptim lohusaliķtan sonra 1 kez adet olmuştum ve sonrasında 1 sene hiç olmadım.1,5 yaşında iken emzirmeden kestim sonra adetim 2 3 gün sürmeye başladı şuan 3 yaşında kızım. Yazın kadın doğuma gitmiştim kan verdim sonucu çıkınca dahiliyeye git demişti gittim yine kan vermiştim sonuç temizdi. 2 3 gün sürünce alt karnım şiş duruyor 2 aydır korunmuyoruz hamile kalamadım acaba az sürdüğü için olabilir mi