58goktugum Sedaa4 ben sleepy de kullandım evy baby minies onları da denedim en iyisi içlerinde prima ama yine de sızdırma oluyor bebeğimin kakası özellikle. 😌
Deletedmom812 Sedaa4 valla onuda bi dene cnm biz çok memnunuz dediğim gibi doğduğundan beri kullanıyorm
[silindi] Sleepy kullanyrum 4+ numarasını hiç sıkıntı yaşamıyorum. Pamuk olan bezleri terch etmenz gerek pişikse eğer.
Bulutunanesi Sedaa4 Benim bebeğim de 4 aylık bezde ıslak mendilde prima kullanıyorum pişik yapmadı bu zamana kadar canım
Umayhuris Sedaa4 ben BİM’in bezini kullanıyorum hiç pişik yapmadı bide her altını değiştirdikten sonra güzelce silip devamlı bebeyağı sürüyorum hiç pişik olmuyor hep yumuşacık kalıyor bebeyağını dene bi belki memnun kalırsın