Kızlar yüzümde hamilelik öncesi tek tük sivilce çıkardı. Pcos var bu arada. Ama emzirmeyi sonlandırdıktan sonra (1 sene oldu) yüzümde aşırı sivilce ve lekelenme oluyor. Çıkan her sivilce iz bırakıp gidiyor öyle diyim. Bu arada kuru bir cilt yapım var. Yani markaların bir kısmını denedim. Yüzümde komedan ya sivilce çıkıyor ya da aşırı bir kuruluk oluyor. Pul pul dökülme veya gözenek açılması oluyor. Cildiyeye de gittim bir kaç kez verdiği kremlere alerjim oldu. Yüzüm kustu sandım meğer alerjiden kabarmış. Napcam bilmiyorum kafayı yicem artık. Hayat kalitemi çok etkiliyor. Ergenlikte böyle bir sorun yaşamadım. Çalışıyorum bir de yani çok rahatsız oluyorum artık.
Kullandığınız ürünler ve ya önerebileceğiniz yöntemler var mı? Çok detaylı ürün bilmiyorum.