kzbndmrci kızım 1 yaşındayken soğuk kış zamanlarında tek yapabildiğimiz sey dışarıda gezmek idi. Yanıma atistirmalik su alıp çıkıp yururduk. Kızımı bebek arabasına koyup, ayak kısmında koruyucu çantası, üstüne rüzgar soğuk yagmurdan korumak için yağmurluk takardim ve sokaklarda yururduk. Hastalık bulaşı sebebiyle kapalı alanlara girmedim. 18 ay öncesinde de oyun grubu pek yok. O yüzden evde oynayabilecegi bolca oyunlar kurardim. Oyle böyle gecirmistik zaman