Sakarya da yaşıyorum 3 aylık bebeğim var emziriyorum sütümü ihtiyacı olan bir bebeğe bağışlamak istiyorum yardım etmek amacım öğrendiğim kadarıyla kurumlar bunu kabul etmiyor süt hakkından dolayı.gerekli kan testlerini de verebilirim buzlukta bebeğim için biriktirdiğim sütlerde mevcut genelde sabaha karşı birikmiş sütüm oluyor sağmak zorunda kalıyorum. Hijyen konusunda hiç bir şüpheniz olmasın. Sütü testten de geçirilebilirse baktırılabilirsiniz.niyetim ihtiyacı olan bir bebeğe faydam dokunmasıdır.