Kızlar çalışıyorum oğlum 2 yaşında. Sabahları oğluma kalktığında mama içiriyorum sonra babannesine bırakıyorum. Benim sabah kahvaltı hazırlama yedirme gib bi vaktim yok. Kaynanamda ben bıraktığımda yeni kalkmış oluyor 10-11 arası birlikte kahvaltı yapıyorlar. Geçen mama yedirmesem ne yaparız diye sordum sabah geldiğinde ilk çorba içiririm sonra beraber kahvaltı yaparız diyor. Olur mu sizce olmazsa pratik ne yedirsem diye düşünüyorum sabah gronala tarzı ya da yine mama kıvamında bi şey ne olabilir ya da dediği gibi çorba mı içsin?