14 ay önce spiral taktırmıştım 10 gün önce adetim bitti bugün tekrar kanamam oldu ve çok sancı var kasıklarımda 1 haftadır neden olabilir acaba 2 gün önce test yaptım negatif çıktı hastaneden randevu aldım 10 gün sonra randevum var ama çok merak ediyorum