9793selaam Kızlar belim ve kasıklarım ağrıyor adet ağrısı gibi az az normal mi sizde de oldu mu . dün sabah doğum yaptım.
ipeksibel 9793selaam kasıklarım ağrır canım normal sırtını sıcak tut su torbası al yanına sırtına da yelek giy üşütme beslenmene dikakt et doğum kolay birşey değil oyel