gg3848 gg3848 ben bu ikisi arasında kaldım üsttekinde harfler daha küçük olacak tabi kızımla ilgili bir anı istiyorum vücudumda ilk dövmem olacak sizce nasıl
gg3848 aysebb üsttekini chatgbtye tarif ettim o tasarladı istediğimi benim de gönlüm ondan yana eşim de diğeri olsun diyor teşekkür ederim 🥰
Meri-Mel gg3848 Ben dövme sevmiyorum hiç tercihim değil iyice düşün dersem muhtemelen uyarı alırim😁😀 bir daha iyi ve üstte kalsın yaziyorum 🌸
gg3848 Meri-Mel çok sağol canım tabi ki herkes sevmek zorunda değil ki yıllardır istediğim bir şeydi anlamlı bir şey istiyordum istediğimi buldum 🥰
suhedaaaaa gg3848 Tek çizgi dövme evet çok güzel görünüyor fotoğrafta ama ilk bakışta seçilemediği için gören bu ne diye sorabiliyor 😅 o yüzden tavsiye etmem. Adı dünya ise bence üstteki zaten çok anlamlı 💛
gg3848 suhedaaaaa adı dünya değil aslında ben benim dünyam anlamında yaptırıp altına da isminin baş harflerini yaptırmak istedi D aynı zamanda eşiminde adının baş harfi ikisine de hoşluk gibi olacak🙈
KendiEvimdeDeplasmandayim gg3848 alttakinin biraz daha geniş kapsamlısı var bende. Üsttekini daha çok beğendim ☺️
ShutUp gg3848 Herhangi bir artı önerim yok fakat 1. Fotoğraftaki dövme çok hoş duruyor keza minimalist çalışılırsa eminim daha güzel gözükür 🌸
_Hera gg3848 üstte ki çok güzel çocuğunuzun baş harflerini yazdırabilirsiniz yada direkt adını. Benim bileğim de var kızımın Romen rakamlariyla doğum tarihi ve ismi yazıyor altına da küçük hayat ağacı yaptırdım minik. ♥️
gg3848 _Hera ben de o mantıkla düşündüm aslında harfler kızımın baş harfleri d harfi aynı zamanda eşimin baş harfi benim dünyam gibi düşündüm ama kararsızım🙈
KayraVeAnnesi_06 gg3848 İkinci attığınız güzel bende benzer birşey beğeniyorum bende yaptıracak olsam bunu yaptırırdım görseli de paylaşayım