2 aylıkken başlayan ve sürekli tekrarlayan mama reddi sorunumuz var emmiyor sadece mamayla besleniyor 3 hafta mama reddi oluyor 1 hafta çok güzel mama içiyor sonra tekrar başlıyor ve çok yoruldum artık bu durumdan mamayı da değiştirdim karanlıkta veriyorum ama ağzını sım sıkı kilitliyor içmedikçe üzülüyorum 😔 ne yapmalıyım