Deletedmom_985 Öncelikle şunu söyleyim ben hamileyken bile araştırıyordum çünkü gözümde çok büyüyen şeylerden biriydi ek gıda. Fakat su yolunu buluyor 🥰 Bizim doktorumuz 3 gün kuralıyla çay,tatlı ve yemek kaşığı şeklinde ilerlememizi istedi. Mevsim meyve sebzeleri ile. Sonra kombinasyonlar ile. Daha sonra kahvaltılıklar daha sonra protein diye söyledi. Ben mevsim sebzeleri ile başladım. Oğlum ilk kabak yedi. Kabak, patates, havuç, tatlı patates, avokado, muz, elma , armut, brokoli, karnabahar,pırasa, ıspanak (az miktarda ve yoğurtsuz ) ‘yoğurt, yumurta sarısı’ bunları yeni denedim şuan 7 aylık. Yani özellikle yumurta sarısını 7 aya yakın deneyebilirsiniz. Bazı günler havuç ve kabak, bazı günler avokado muz gibi birçok kombinasyon yaptım. Kontrolden sonra hocamız tamam derse protein başlayacağım. Öğün olarak da ilk gündüz uykusundan sonra emziriyorum. Hazırlayana kadar 45 dk 1 saat geçmiş oluyor. Yedikten sonra sindirme süresi de kalmalı bence uykudan önce. Zaten 2 saat uyanık kalabiliyorlar.