deniz515_ Kızlar bebegim 5.5 aylık 2 numara mamaya 6. Aya girer girmez mi geciyoruz bir de emziği şu an 0.6 ay olduğu için onu da mı girer girmez değiştirmezmiz gerek
Tugceksck deniz515_ emzik konusuna bişey diyemicem bazı bebekler hemen kabul etmeyebiliyor ama mama konusunda 6.ay bitince yani 180. Gün dolunca geçiliyor 2 numaraya