Merhaba Bebeğimi emziriyorum ancak bir süre sonra doyup doymadığından emin olamıyorum. Emzirme sonrası göğsümü elimle sıktığımda hala süt geliyor. Bu durum, göğsümde hala bebeğimin içebileceği süt olduğu anlamına mı geliyor? Sütüm yetmiyor mu yoksa bebeğimin çekebileceği süt hala var mı?
Emiyor memede uyuyor sonra tekrar meme istiyor acaba doymuyor mu, kilo alımı gayet iyi aslında. Nasıl anlarım göğsümde yeterli süt olmadığını