cicek795_ kızlar yardımınıza ihtiyacım var eşimle bu ay düzenli ilişki oldu yarın regl günüm bir kaç gündür sırtım çok kötü ağrıyor kasıklarım ara ara ağrıyor bugünde göğüslerim çok kötü ağrıyor sizce regl mi hamilelik olabilir mi yardım eder misiniz
hunilimomy cicek795_ test yapmadan bilemezsiniz bu durumu gebelik belirtisi de olabilir regl belirtisi de
Hry-ayhn26 cicek795_ üzerinden 10 gün geçince yapın doğru sonuç verir varsa bide mevsimsel gecikme de olabilir
cicek795_ pudu şuan mesela iki gün geçti e düzenli ilişkide oldu ve sağ kasığım sırtım ve göğüslerim şuan çok kötü ama negatif çıktı yani kan versem çıkar mı ki ama hiç testte silik çizgi bile yoktu
busrakaan18 cicek795_ biraz daha bekleyin bence bende 3 gün gecikmişti kan vermiştim çıkmamıştı. Baktım hala olmıyorum baya zaman geçti kan verdim tekrardan o zaman çıktım kişiden kişiye değişiyor bazıları bir güm gecikince idrar testinde bile net iki çizgi oluyor
pudu cicek795_ kan versen kanda çıkar ama düzenli ilişki varsa düzenli aralıklarla test yapmak gerekir
pudu cicek795_ reglden sonraki 2 hafta önemli ikinci hafta yumurtluyoruz spermde 1 hafta canlı kalıyor o yüzden regl sonrası 2 haftaya önem verebilirsiniz