Merhaba anneler
4 yaşına girmek üzere olan bir oğlum var. Son zamanlarda özellikle yaşıtlarıyla oynarken paylaşmak istemiyor, istediği olmayınca çok çabuk sinirlenip çocuklara vurabiliyor.
Bu durumun yaşına bağlı gelişimsel bir süreç mi yoksa profesyonel destek gerektiren bir durum mu olduğunu öğrenmek istiyorum.
Evde nasıl doğru yaklaşmam gerektiği, vurma ve paylaşmama davranışlarını azaltmak için neler yapabileceğim konusunda yönlendirme rica ediyorum.
Gerekirse hangi alanlarda değerlendirme yapılması uygun olur, bunu da öğrenmek isterim.