seher178 kızlar 1.5 aydır memeyi kestik ama oğlum gece 4 kere hergun uyanıyor sizinkiler ne zaman düzeldi acaba bir sikintisimi var birde üzerini ortmeyi hiç sevmiyo orttugum anda uyaniyo
Pamukhanim_ seher178 bizde bir buçuk ay oldu gece beslenmesini keseli toplasam 2 hafta anca kesintisiz uyumuştur gecede 2 defa en az kalkıyor ama 5 diş ucu görünüyor ondandır diye düşünüyorum umarım öyledir örtü konusu Benimkide öyle biz o yüzden uyku tulumu kullanıyoruz
asilsmom_ seher178 desteksiz uyumayi ogretmeniz gerek cunku uykudayken uyandgi zaman kendi kendine desteksiz uyumayi bilmedigi icin bu defa meme olmasa da sallanmayi bekliyor.
seher178 asilsmom_ aslında çok sallanan bir bebek degildi memeyi biraktirana kadar ztn çok zor uyuyan bir çocuk desteksiz mümkün degil
asilsmom_ seher178 maalesef biz bile destek ariyor. Telefona bakarak ya da kitap okuyarak, tv karsisinda uyuyoruz.