vatdifak aynı sorun bende de var, ve çözümünü bulamıyorum. 2 aylıkken başladı şuan 3 aylık 1 aydir baş etmeye çalışıyorum ama memelerimi kökten kesmeye az kaldı o psikolojideyim artık. Herkes sanıyor ki cok sütüm var, hayır yok, olan sütüm tazyikli geliyor. Ben sıktığımda ya da bebegim cektiginde tazyikli geliyor yoksa akan 1 damla süt yok. Her seyi denedim olmuyor