İyi akşamlarrr oğlum 14 aylık oldu bugün ama ben doğumdan sonra lahusalıktan sonra yani hiç regl olmadım ilk kızıma doğum yaptıktan sonra da 9. ay başlamıştı regl ama bu sefer daha uzun sürdü emziriyorum o yüzden önemsemedim pek ancak bi ebe arkadaşım bi kontrole git bu çok uzun sürmüş normal değil dedi ne yapsam aynı durumu yaşayan oldu mu?