Gamzem12_y Kızlar bebegim üç gündür kırkını çıkardı kucak istyor sürekli. Gündüz hiç yatamıyor gözleri kapalı ağlıyor uzun süre uğraşp ancak göğsümde yatryorum ama yatağa koyduğm gibi uyanp yıne ağlıyor perişan oldum belim kırıldı
Bodurtugce Gamzem12_y vallahi bende de oyle ben en son kundak yapip uyutuyorum ayagimda sonra yerine yatiyorum sorunsuz yatiyor baska cozum bulamadim
Nuranaliii Gamzem12_y Aynı sorun bnde de var kucağıma kokuma alıştı sanırım yatağa bıraktığım an ağlıyor😢
Liman Gamzem12_y Gamzem12_y canım öncelikle sakin ol daha çok ufak bebeğin haliyle korkuyor tedirgin senin kucağında uyuyor Çinli en güvenilir yer orası bebeğin için bu zamanlarda bebeklerde aşırı sıçrama derin uykuya dalamama söz konusu olabiliyor ama inana bana geçecek bende aynı şeyleri yaşadım bebeğim uyandı ben emzirip tekrar beşiğine bıraktık o uyandı tekrar bu böyle geçti gitti taki alışana kadar puan derin uyusun diye sakın ayağında veya kucağında salllama bunlar geçici süreç nasıl alıştırırsan o şekilde gider Allah yardımcın olsun 🤚🏻😘
Crnefe Gamzem12_y senin kokuna ihtiyacı var demek ki annesi daha çok küçük tadını çıkar bence büyüyünce almak isteyeceksin o oyun derdinde olacak istediği kadar dursun bırak
Bodurtugce Gamzem12_y bende alistirmamistim ki uykusu dellendi uyuyamadi sonra kundak yapip salladim mızmızlanmadan agladi sonra ayagi kendi istedi bence dene
Gamzem12_y Liman aslında kucğmda tutmak sorun değil ama ev işleri yemek hayat stresi beni fazlasıyla geriyor bi de yardm edecek hiçkmsem yok o yüzden zorlanıyorum
Oz_lem09 Kundak yap yatağa beraber yatıp öyle emzirmeyi dene ortamı az ışıklı tut böylelikle yatakta uyumaya alışır. Benim yaptıklarım bunlar başka bir fikrim yok açıkçası.
BIRICIKIM Gamzem12_y ah kuzum kiyamam daha ne huyları olacak. Asla benim bebegimin düzeni bu deme her gün yenileri oluyor. Neyse kundak yapmak en iyisi sıcaklık arıyorlar. Evet oda sıcaklığı vs deniyor ama benim bebegim üşüdüğünde uyumuyor. Kundak yapiyorum hafif sallıyorum yavaşca yatağına koyuyorum bir de emzik tavsiye edeirm cok kurtarici
Ebrupolat_ Gamzem12_y canım nazar değmiş olabilir youtubeden 7 ayetel+7felak olan videoyu aç dinlet ve sende oku aynı zamanda aklına alaraktan uyuturken de Allahın 99 isim ilahisini aç inanki çok rahatlıyorlar
Gamzem12_y Gamzem12_y davet vermedim ama komşular geldi perşembe günü baya kalabalktı çok bakmadlr aslında ama yine de olabilir
Ebrupolat_ Gamzem12_y Alıştırma zaten canım inan sonra keşke alışmasa diceksin o kadar buraya yazan anne varki uykusunda emziği düşünce uyanıyor diyen alışır herşey yavaş yavaş düzene binicek emmesin boşver